Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Temmuz 2009

Hiç Yanmamışsın??



Tatil dönüşlerinde duymuşsunuzdur siz de..
Siz bronzlaştığınızı, güzel göründüğünüzü falan düşünürsünüz, sizi ilk gören, aaa hiç yanmamışsın, der..
Hayda...
Ne diyeceksin?
Yandım canım yeterince..
Sonra lafı cevirirler, yani öyle çok kararmamışsın, iyi olmuş... :-)

Benim tenim güneşe hassas, yok öyle alerji falan olmuyorum ama ilk gün yatarsam güneşe, fena yanıyorum, canım acıyor, bir kaç gün dışarı çıkamıyorum falan..
Dolayısıyla kendimi güneşe 3.gün gösterebiliyorum ancak, yavaş yavaş..
E dolayısıyla kapkara olamıyorum yani...
Tatil uzun olacak da, ben de istediğim gibi bronzlaşacağım.
Bronz olmaya bayılıyorum ayrıca.
Daha bir sağlıklı, daha bir hoş ve güzel geliyorum kendime.

Ne diyordum, işte öyle hemen, aaa yanmamışsın, diyenlere ufaktan kızıyorum..
Hele geçenlerde biri, ay ışığında mı yandın? diye espri yaptı:-)


Bu yüzden, ben kimseye böyle şeyler demem..
Ne hoş olmuş tenin, çok yakışmış derim..
Yok yanmamışsa gerçekten, hiç birşey demem..

Yahu kimse tatile başkaları için tenini yakmaya gitmiyor ki..
Kendisi mutlu olacak kadar yansın yeter yani..

Demeyin öyle, demeyin..

2 yorum:

  1. Yaaa evet yaaaa... yani yine icimden gecenleri yazmissin demekten cekinir oldum herseferinde ama aynen öyle! hafif bir kiskanclikta mi vardir nedir diyecem... ne olur yani öyle demeseniz tatilden gelen birine? herkes kapkara olmak zorunda degil ki?
    Olamaz da zaten. Ben cok beyazimdir ve uzun sürer bronzlasmam. Iki haftadir solaryuma gidiyorum azicik renk gelsin yine tenime diye, cok uzun zamandir kirec gibi dolasiyorum cünkü. Ayni senin de belirttigin gibi...daha bugün aynaya bakip icimden "böyle daha saglikli görünüyorum, daha cok seviyorum kendimi" dedim.
    Is arkadaslari da gecen gün iyi görünüyorsun, saglikli görünüyorsun deyince mutlu oldum.

    Cok saglikli birsey olmasa da, maalesef, birazcik bronz olmak güzeldir ya... evet, demeyin öyle demeyin:)

    (Fatmagül'ün abisi aklima geldi simdi):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet, Fatmagül'ün abisinin saflığı. Tertemizliği...
      Demesinler öyle...

      Ama sen içinden geçenleri yazdığımı de her düşündüğünde.
      Ben de diyebileyim:-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...