Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Temmuz 2009

I love you Bedüüük :-)

                                                             



Geçenlerde Fenerbahçe True Blue'da canlı izledim. Nasıl dinamik, nasıl eğlenceli sahnesi..
Süper eğlendiriyor, dansettiriyor. Canlı performansı şahane! Beyazların adamı. Bir de yakışıklı ki :-)
Sahne önünde olduğum için ortalık çok kalabalıktı, dansedemedim ama kollarım havada ritm tutmadan duramadım doğrusu. İnsanın kanını kaynatıyor zaten!
Cornetto reklamı için yaptığı şarkıyı da söyledi, Gel Aşka, o da çok eğlenceli..

Bedük, soyadını kullanıyor. Adı Serhat.
Ankara doğumlu. Cerrah bir baba ve öğretmen bir annenin çocuğu.
Bilkent Grafik Tasarım mezunu. 30 yaşında, evli.
Elektronik dans müziği yapıyor.
Çok da iyi yapıyor:-)

Yıllar önce Aykut Gürel'le tanışıyor ve bir süre sonra "Nefes Almak Zor" adlı albümünü yapıyor.
2007'de kendi kurduğu müzik şirketi Audiology Records'dan "Even Better" adlı ikinci albümünü çıkarıyor.
En son albümü Dance Revolution.

Bedük hakkında birazcık bilgimiz oldu değil mi?

Şimdilerde müzik çalarımda devamlı dinliyorum. Şarkılarını öğreneyim de iyice,
Beyoğlu'nda bir yerde çıkarsa, şöyle rahat rahat dansedebileceğim bir mekanda, ön saflara geçip şarkılarına eşlik ederek dansedeyim istiyorum.

I love you Bedüüük diye de bağıracağımdır, koydum aklıma :-)

Olurda kanınız bitlenir, ayıklanmak istersiniz;

Roundabout
Hot bitch
Automatic
Funkmaker
Disposable

Size yardım eder:-)
Dinleyin, dansedin..

http://www.bedukonline.com/beduk-beduk/
Resmi internet sitesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...