Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Temmuz 2009

Yılmaz Özdil





Takip ediyorum.
Seviyorum.
Bayılıyorum.
Gülüyorum.
Eğleniyorum.
Düşünüyorum.
Tanısam aşık olurum, biliyorum:-)
Baktığı yer, duruşu, tarzı, tavrı, sazı, sözü tam da benim sevdiğim gibi.
Boşa aşık olmam yani..

Hergün okuyorum.
Her okuduğumda yüzümde bir ifade, aklımda bir düşünce bırakıyor.
Demek istediğini bu kadar nokta atışlı, bu kadar farklı ama herkeslerden farklı, sıradışı, bu kadar çocuksu ve bu kadar eğlenceli anlatabilen başka bir yazar yok.

En sevdiğim yazısı aşağıda..
Sevilmez mi şimdi bu adam?
Aşık olunmaz mı?
:-)

*******

Benim annem doktor, seninki ne iş yapıyor bakalım?


- Başım ağrıyor...

- Saçını ıslak ıslak

kurutmadan

çıktın, ondan.

- Başım dönüyor...

- E bi şey

yemiyorsun,

açlıktan.

*

Benim annem

doktordur.

*

Kıçıma fitil sokan tek kadın.

*

Ne gülüyorsunuz...

Siz çok mu masumsunuz?

*

Eczacıdır aynı zamanda...

- Gözüm morardı.

- Gel, patates basayım.

- Kepeklerim azdı yaaa...

- Zeytinyağı süreyim.

- Arpacık çıktı.

- Sarmısak değdireyim.

*

Hemşiredir...

- Öf, terledim be.

- Gel, sırtına havlu

koyayım.

*

Röntgen mütehassısıdır...

- Öhhöeöö!

- İçme şu zıkkımı,

ciğerlerin doldu.

*

Ben henüz bebeyken,

anestezi uzmanıydı...

- Dandini dandini

dastaaana.

*

Bi ara sünnetçiydi...

- Çıkar, pansuman

yapıcam.

*

Ürologdu...

- Senin çişin niye

sarı bakiim?

*

Fizyoterapisttir...

- Dizim ağrıyor.

- Benim de belim

ağrıyor, geçer.

*

Diyetisyendir...

- Mis gibi türlü yaptım, sakın sokakta hamburger filan yiyip gelme.

- Ama anne...

- Aması maması yok,

cola da içme!

*

Cildiyecidir...

- Sırtımda sivilce çıktı.

- Çikolata yeme.

*

Laboranttır...

- Burnum akıyor.

- Üşütmüşsün sen... Şimdi ben sana bi ada çayı kaynatayım, rezene, bal, limon, tarçınla zencefili de ılık ılık iç, sırtına da rakıyla aspirini karıştırıp sürelim, sabaha bi şeyin kalmaz.

*

Psikiyatrdır...

- Nen var oğlum?

- Bi şeyim yok.

- Var var...

Canın sıkkın senin.

- Ya bırak, iyiyim ben.

- Yok yok, bilirim ben...

Bi şeyin var.

- Anne delirtme beni!

- Bak, gördün mü...

- Neyi gördüm mü?

- Bi şey var sende.

- Kendimi jiletliycem

şimdi...

- Sinirlerin bozuk senin.

*

Genetikçidir...

- Abinle sen babanıza çekmişiniz zaten, o da sinirli... Bütün kötü huylarınızı ondan almışınız.

*

Veterinerdir...

- Anne bu sene, Babalar Günü'nde babama Nataşa hediye edebilir miyim?

- Defol! Hayvan!

*

Hastayım ona... Hastasıyım.

5 yorum:

  1. bu yönden hiç bakmamıştım gerçekten ilk ve tek fitil sokan annemdi.

    YanıtlaSil
  2. Bu adamin yazilari beni de herseferinde mest ediyor, kendine hayran birakiyor. Bu yazisi gercekten süper ötesi.
    Zeka+mizah+sivri dil=Yilmaz Özdil:)

    YanıtlaSil
  3. Gecen gün annesinin öldügünü okumustum haberlerde. Nur icinde yatsin...
    Bu yazi aklima geldi hemen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet..
      Allah sabır versin.
      Annecik de huzurla uyusun...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...