Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

20 Aralık 2012

"Kıyametin Gelsin"




Sezen Aksu şarkısı.
Yoksa ben kimseye demedim, kimseden de duymadım. Diyemem de..
Kıyamet söylentileri çıktığından beri bu şarkı aklıma gelip dolanıveriyor dilime. Neyse ki eğlenceli, sözleri komik ama işte sonuçta kıyamete işaret ediyor:-)

Allah Allah, gülüyoruz ağlanacak halimize...
Kıyamet hakkında sadece astrologlar, bilim adamları ve  din alimleri ciddi ama halk arasında kıyametin dalga boyuna geçildi bile:-)

Size ne maya takviminden, ne Marduk gezegeninden ne de foton kuşağından falan söz etmeyeceğim. Zaten hepiniz tıka basa dolduruldunuz bu bilgilerle.
Uzun zamandır yazılı ve görsel basında malzeme sıkıntısı yok. Tüm televizyon kanalları, radyolar, gazeteler, dergiler 21 Aralıktan söz ediyorlar. Hatta geri sayım bile başlatmışlar! :-)

Yarınla ilgili hiçbir haberi başından sonuna kadar izlemedim, okumadım. Biliyorum etkileneceğim, takacağım.
Ben her şeyi bilen falcılara da gitmem ki memleket aşırı gelir insanlar, sırf geleceği bire bir söylüyor diye.
Yahu biliyorsa daha fena!
Hayat sürprizlerle dolu. Bilmediğimiz için güzel, bilmediğimiz için dayanılır.
İyisini bilince sürprizi kaçacak.
Kötüsünü beklerken fena olacağız.
Ben bilmek istemem.Tetikte beklerim, aklımdan çıkmaz, ona göre yaşamaya başlarım falan.
Bilmemek iyidir iyi...

İşte bu kıyamet senaryolarını da bileyim istemedim ama ne kadar kaçabildim ki?
Yarının mimlendiğini biliyorum en azından.
Herkes başka kafada. Hangisine inanmalı, hiçbirine inanmamalı mı?
Ya tamam, ya devam.
Tamam olacağımıza bir süreliğine kendimi inandırmak suretiyle, dün gecenin köründe bir tabak peynirli makarna yedim:-)
İçimde kalmasın.
Devamsa da artık yanıma kar kalır kaloriler, ne yapayım:-)
Hem havalar soğudu, sıcak tutar:-)

Aslında çoğumuzun kıyameti gelmedi mi zaten? Küçüklü büyüklü kıyametler yaşamadık mı? Ateşlerde yanmadık mı? Dünyamız kararmadı mı?
İnsanlıktan çıkmış dünyayı istila eden bir sürü mahlukat var. Onların her biri kıyamet, kime dokunuyorlarsa yakmıyorlar mı?

Artık nereye kadar, bunun son noktası nedir, diye şaşırdığımız onca şey var. Artık bunu da yapamazlar, dediğimiz...
Dünyanın sonu geldi, demiyor muyuz?

Bilmiyorum yaşamak bitiyor mu ama..
Bitecekse de hepimiz birden gideceğiz. Kimse kimse için üzülmeyecek.
Kötünün iyisi:-)
Bir de kıyamet gelecekse her yere gelecek.
Tüm kara parçalarına, Şirince dahil:-) (*)

Yarın hiçbir şey olmayacak diyenlere derinden, gönülden, beyinden inanmak istiyorum..
Olabilir diyenlere de kulağımı tıkayıp la la la la la laaaaa diyorum:-)

(*) Cemal Süreya'nın Üvercinka şiirine atıf










1 yorum:

  1. Bencede biz zaten hergun kiyameti yasiyoruz fazlasiyla hemde.Mayalar bu yasadiklarimizi gorseler kendilerinden utanirlardi zaten kiyamet yillar once koptugu icin.Eger ayni ulkede yasayip,ayni dine mensup insanlarin birbirini oldurmesi kiyamet degilse ya nedir? Ben yarinin diger gunlerden bir farki olmadigina inaniyorum beni duy Nuray :) opuyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...